Primary Advertiser

הסגר נגמר, הכיף מתחיל: המקומות לרוץ אליהם לסלפי, דחוף

בשיתוף בלו נאן

29.10.2020 / 9:40

לא נסענו לחו"ל השנה וכמו לכולם, גם לנו חסרות התמונות מהיעדים האקזוטיים התורנים. אם כל זה לא מספיק, עכשיו אנחנו גם תקועים בבית. אז איך בכל זאת נשדרג את הפיד שלנו בשנייה שיהיה מותר לחזור לטייל בארץ?

שנת תש"פ, שיגעת אותנו. השנה האחרונה הייתה קשה לכולם והרבה זמן לא חיכינו ככה לשנה חדשה והתחלות חדשות. המון דברים נפגעו בדרך, כולל כמובן, פיד האינסטגרם היקר שלנו. איפה הימים של תמונות דרכון בשדה התעופה או עם כוס בירה על חוף אקזוטי בתאילנד? רק מלכתוב את זה ירדה לנו דמעה.

אבל - מסתבר שאם רוצים ומחפשים, גם בארץ אפשר למצוא מקומות שמתחננים לתמונה שתכבוש את האינסטוש. אז אם נמאס לכם להצטלם בבית, במרפסת או בשכונה - קבלו רשימת לוקיישנים מדהימים לשדרוג הפיד - ברגע שייגמר כבר הסגר הזה ונוכל לחזור לטייל בכל פינה בארץ היפהפייה שלנו:

View this post on Instagram

@gaya_giladi

A post shared by Alon Gruber (@alongruber) on

בעיר: מכירים את התמונה המושלמת מניו יורק, עם השיער שעף בבריזה והמונית הצהובה לידנו, פלוס הלוק השחור-לבן שבחרתם? בשביל רקע עירוני מושלם, עלו על גשר יהודית. הוא מחבר בין שדרות יהודית לרחוב יגאל אלון בתל אביב, ליד מתחם שרונה. הנוף של מגדלי תל אביב והמכוניות שטסות מתחת לרגליים באיילון הם המיקום המושלם ל"טיימלאפס". הכי שווה? בואו בערב, 18:00 או 19:00 כזה, כשהשקיעה מתחילה, האורות במגדלים נדלקים והשמיים צבעוניים.

הרומנטי: לא חוכמה להצטלם על החוף בשקיעה. לכולם יש תמונה כזו. רוצים תמונת חוף משודרגת? קבלו את חוף אפולוניה. צוק דרמטי ומבצר עתיק שרק מחכה שתתנשקו על הרקע שלו, עם הצמחייה הפראית מסביב ואולי אפילו כמה חבצלות חוף. כל מה שצריך זה לארוז את בת/בן הזוג, יין ומצלמה וללכת על זה.

המפתיע: אתם זוכרים שאנחנו יכולים לנסוע למקום הנמוך בעולם, נכון? אשכרה לנסוע לשם? בים המלח יש הפקות של ווג והראפרז בזאר, בזמן שגושי מלח עצומים ונופים מטריפים עושים את העבודה. בתוך הים יש אפילו אי קטן ופוטוגני עם עץ בודד שכל הבלוגריות והדוגמניות כבר הכניסו לפיד שלהן. לתמונה המושלמת צריך: חברים טובים, כיבוד, בקבוק יין ואפשר גם בגדים לבנים לצילומי Save the Date, אם אתם מתכננים משהו...

View this post on Instagram

Jump Jump

A post shared by Ofir Hershkovich (@ofirshko) on

הצבעוני: אין על תמונת גרפיטי צבעונית כדי לגרום לכולם לעצור את הגלילה בפיד. בפלורנטין יש לוקיישנים בלי סוף בין הסמטאות ואפשר גם להגיע למתחם החנייה הנטוש ביד אליהו או אפילו לקפוץ לרובע ו' באשדוד, עם הציורים עוצרי הנשימה על הקירות. רק תזכרו שהצבעוניות קריטית לתמונה, אז עדיף שאתם תתלבשו בלבן או שחור, כדי לא להיבלע בתוך הרקע.

View this post on Instagram

Borders.. Shabat Shalom ✡❤✡

A post shared by Sharon Gabay | Photographer (@sharongabay2) on

המסתורי: מכירים את תמונות השוק שממלאות את הפיד? פירות עסיסיים, סוכריות גומי בכל צבעי הקשת ואווירה תוססת ורומנטית. אם אתם רוצים תמונה ייחודית ומפתיעה יותר מהשגרתית, תגיעו לשוק מחנה יהודה בירושלים דווקא בשבת או בחג, כשהוא סגור. הבסטות לא עובדות ורק אז מגלים שעל כל דוכן יש ציור מושקע והמקום כולו מלא גרפיטי, מה שמייצר אווירה שלא רואים כל יום.

המדברי: הכירו את מדבר סהרה סניף אשדוד. במרוקו כנראה כבר לא תבקרו השנה, אבל תמונות של נוף מדברי, דיונות והרבה שמש יש גם קל"ב. הדיונות באשדוד מושלמות כדי "לעבוד" על העוקבים שלכם ואם תוסיפו תיוג לוקשיין של "סהרה" הם בכלל ישתגעו. כדאי להגיע מוקדם, לפני שנהיה ממש חם ולפני שרכבי השטח והטרקטורונים מגיעים לסיבוב דאווין. גלביות, מטפחות צבעוניות והמון שיק יתנו אחלה טאצ' לפריים המדברי הזה.

אזהרה בלו נאן. יח"צ,
./יח"צ
בשיתוף בלו נאן
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully