Primary Advertiser

המסכות לא יעצרו אותנו: הטרנדים השווים של השנה באיפור העיניים

בשיתוף בלו נאן

7.10.2020 / 9:26

השנה התרגלנו למציאות חדשה - יוצאים מהבית עם הארנק, הטלפון ו...המסכה. הפה והאף מכוסים באופן קבוע, אז איך בכל זאת תדאגי לעצמך לקצת FUN לפני כל יציאה? קבלי כמה טיפים לאיפור עיניים, כדי שיראו מושלמות במיוחד

אישה עם מסכה. ShutterStock
שווה להתאפר, למרות המסכות/ShutterStock

השנה הזו שונה מכל אחת אחרת בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח. נשארנו בבית בפיג'מה ובלי איפור יותר מדי זמן, ועכשיו הגיע הרגע לחזור לעניינים.

המסכה שכולנו עוטות כל יום לא משפיעה רק על הצ'ק ליסט הקבוע שלנו לפני שאנחנו יוצאות מהבית, אלא גם על שגרת הטיפוח. לכן, תשמחי לדעת שעולם האיפור מתאים את עצמו, עם טרנדים שמתרכזים באזור העיניים ויתנו לך להתאפר ולהרגיש מושלמת עם המסכה. הנה הטרנדים הכי FUN בעולם איפור העיניים כרגע:

View this post on Instagram

Pink Moods! 1, 2, 3 or 4?

A post shared by KATIE JANE HUGHES (@katiejanehughes) on

ורוד: הצבע שנכנס השנה כטרנד בלבוש ובאקססוריז עובר עכשיו לטיפוח הפנים והגוון האופנתי הוא ורוד עדין, איפשהו בין ורוד עתיק לפודרה רך, גוון שנראה כמו סומק טבעי. לשימוש נכון: נגיעה עדינה מעל העפעפיים וכמה טפיחות על הלחיים. בריא, נשי, טבעי.

View this post on Instagram

?

A post shared by Victoria (@inthefrow) on

כנפיים: אייליינר חתולי הוא על-זמני, ממש כמו השמלה השחורה הקטנה או שילוב של ג'ינס וטי שירט. האייליינר של העונה שונה - פרוע ומפתיע, ונותן לך להשתולל עם הפנטזיות שלך. תוכלי לבחור בין מראה של קו מקוטע, "מרחף" מעל הריסים, נמשך משקע העין לגבות או נחתך באמצע.

FOX EYES: את הטרנד הבא אפשר לראות כרגע אצל כל הטופ מודלס באינסטוש - עיניים מלוכסנות שנמשכות מעלה, במראה חתולי/שועלי. לא חייבים לעשות טיפוליים קוסמטיים כמו הסלבס. אפשר פשוט לאסוף שיער לקוקו מתוח שימשוך את העיניים למעלה, או לעשות הצללה/הארה מתחת לעיניים באלכסון עד הרקות והצללה של שקע העין. רוצה להגיע למראה חתולי באקסטרים? שימי מסקרה רק על השליש החיצוני של הריסים העליונים. השילוב יוצר מראה של עיניים חתוליות וסקסיות.

מסקרה צבעונית: רוצה להוסיף צבע בפנים אבל נרתעת משימוש בצלליות צבעוניות או בצבעי הקשת (טעות!)? הטרנד המפתיע הוא מסקרה בצבעים שונים. את יכולה לצאת מהבית כמעט בלי איפור ובפעולה פשוטה ומהירה של העברת מברשת מסקרה בלבד, ליצור ריסים ארוכים, מלאים, דרמטיים וכמובן - צבעוניים!

מטאלי: לא רוצה לוותר על עיניים דרמטיות? אוהבת צלליות ומראה מעושן? השנה יש מבחר צלליות צבעוניות בגימור מטאלי, שיבליטו לך את העיניים ויהפכו את הלוק לדרמטי ממש. הכיף הכי גדול: הצלליות נוחות לשימוש ואפשר למרוח אותן על העפעפיים עם האצבעות, בלי טשטוש או שילוב צבעים.

אפליקציות תלת ממדיות: הטרנד הזה התחיל בסדרות טלוויזיה (מי אמר "אופוריה"?), המשיך עם בלוגריות ביוטי והתקבע בטיק טוק - איפור עיניים שכולל הרבה יותר מצללית או מסקרה. אבנים צבעוניות, קישוטים, קריסטלים ותכשיטים שמחים וכיפיים שהופכים את הפנים ליצירת אומנות. כן, זה מצריך קצת השקעה, אבל היא לגמרי שווה למי שמתחברת למראה שמסובב ראשים.

אזהרה בלו נאן. יח"צ,
./יח"צ
בשיתוף בלו נאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully