Primary Advertiser

FUN על המסך: 5 סדרות שיחזירו את הכיף לטלוויזיה

בשיתוף בלו נאן

17.9.2020 / 7:56

גם לכם נדמה שסיימתם בתקופת הקורונה את כל הסדרות שיש לנטפליקס להציע? הכנו עבורכם רשימה שתפתיע אתכם

וידוי: הקרסנו את נטפליקס. זה התחיל בטוב. סדרת מד"ב מברזיל, סרט סקסי מצרפת, מה לא? אבל הקיץ הזה היה גדול על כולנו מסתבר ועכשיו נשארנו רק עם דרמה על החורף בדנמרק. ווהו! (NOT...). הדרישות שלנו צנועות. קצת כיף, קצת צחוק, קצת לשכוח למה אנחנו (שוב) בבידוד - רק שיהיה מה לראות.

אז תשמחו לדעת שדווקא יש למה לחכות. ולא, אנחנו לא מתכוונים לחיסון קורונה. נטפליקס חוזרת עם סדרות חדשות - קבלו אותן!

Emily in Paris - אור עולה בבוקר

"Emily in Paris" - הסדרה הסתווית החדשה של דארן סטאר ("יאנגר", "סקס והעיר הגדולה") מתמקדת בחיים המגניבים של אמילי (לילי קולינס המעולה), צעירה שעוברת לעיר האורות האמיתית (סליחה, גבעתיים) ומתחילה עבודה חדשה. בקיצור, וויב של קומדיה רומנטית, צילומים מעלפים מכל פינה בצרפת ועשרה פרקים של חצי שעה שלגמרי שווים את הזמן שלכם.

Selena: The Series - ג'יי לו 2.0

איך נגיד את זה בלי הגזמות פרועות? אם טובי החוקרים בעולם היו מתכנסים במעבדה ומנסים לצאת ממנה עם הבינג' המושלם, הם לא היו מצליחים להביא מוצר טוב יותר מ-"Selena: The Series". סיפור חייה הטראגי של הזמרת המקסיקנית המיתולוגית הזניק כבר את הקריירה של ג'ניפר לופז, והוליד על הדרך את קהילת "Selena Forever" הענקית ומלאת התשוקה. אל הציפיות הללו (ועם נעליים גרנדיוזיות ושמלות מושלמות למלא) נכנסת כריסטיאן סראטוס מ"המתים המהלכים". בקיצור, מוזיקה לטינית (סוחפת, ברור שסוחפת) וסיפור "כוכב נולד" קלאסי.

Transplant - חולים על זה

נכון, בעולם בו הטלוויזיה גם ככה משדרת בלי הפסקה תמונות מבתי החולים, לא בטוח שאנחנו באמת חייבים דרמה רפואית חדשה, אבל "Transplant" שוברת את הספק הזה עם טוויסט קטן וממכר - בואו רק נגיד שהסיפור הוא על רופא שצריך לברוח מהמדינה שלו ומנסה לשקם את חייו במעמקי חדר המיון. אם השורה הזאת לא גרמה לכם לחשוב על "האנטומיה של גריי" רק איכותית יותר, אולי תרשו לעצמכם להיסחף עם העובדה שמדובר בסדרה הקנדית המצליחה ביותר בהיסטוריה, ובטלוויזיה שמצד אחד תתפוס אתכם חזק ומצד שני, תאפשר לכם לחייך לעולם.

The Duchess - לונדון כן מחכה לה

טלוויזיה בריטית, שישה פרקים, קומדיה, חצי שעה גג כל פרק - נשמע כמו מתכון מושלם. אם לונדונית חד-הורית, עם לשון חדה ותהליך קבלת החלטות בעייתי ובת מתבגרת במהירות, שהיא גם האהבה הגדולה ביותר שלה. יש גם תשוקה לילדה נוספת, מחשבות על פשרה, אקס שהפך לאויב ועוד. אתם עוד פה? כי "The Duchess" מתחיל.

Keeping Up With The Kardashians - האחיות חוזרות

הריאליטי הכי טראשי לא צריך שום חיבוק חמים מאיתנו. האמת, בחום הזה שום דבר לא צריך חיבוק חמים מאיתנו. "Keeping Up With The Kardashians", עם האחיות שפחות או יותר המציאו את המילה FUN (ועוד כמה מילים, שאסור לכתוב פה), חוזרת. אם בא לכם לכבות טיפה את המוח, אבל לא את המזגן, תדליקו את הקרדשיאנס. ההנאה מובטחת.

אזהרה בלו נאן. יח"צ,
./יח"צ
בשיתוף בלו נאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully